Wednesday, December 18, 2019

SD Azilah diragui kesahihan kandungannya? Siapakah dalang disebalik SD tersebut? PH?


SD Azilah mengejutkan ramai pihak kerana isi kandungannya contradicts ramai pihak.


Pada masa yang sama, ada dakwaan bahawa pihak Penjara Kajang ada recording perbualan diantara Azilah dan seorang VVIP, yang dikatakan mungkin dalang SD Azilah.

Keputusan Najib untuk menggesa agar siasatan semula dilakukan keatas kes Altantuya adalah tindakan yang berani dan bijak kerana ini akan berupaya untuk mendedahkan identiti VVIP tersebut.

Rakyat Malaysia mesti menolak politik kotor seperti ini. 

Kita mahukan politik yang sebersih yang mungkin - dan bukannya politik yang penuh dengan fitnah.

Sebelum ini rakyat Malaysia ditipu dengan fitnah-fitnah Pembulak Harapan sehingga mengakibatkan BN kalah dalam PRU yang lepas.

Akibat daripada penipuan ini, ekonomi negara merundum, dan kebajikan rakyat terabai kerana Pembulak Harapan hanya mahukan kuasa dan bukannya berjuang untuk rakyat.

Alangkah elok sekiranya Pembulak Harapan menunjukkan komitmen yang tinggi dalam menangani masalah-masalah rakyat seperti yang ditunjukkan ketika Pembulak Harapan dikatakan berusaha untuk menghapuskan keistimewaan Islam melalui ICERD.

Mengapa Pembulak Harapan tidak menunjukkan tahap komitmen yang sama?

Berbalik semula kepada kes SD Azilah, rakyat Malaysia mahu kebenaran didedahkan untuk pengetahuan semua.

Kita tolak politik fitnah !!!
  

No comments:

Post a Comment

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahathir dan anak-anaknya?

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahat...