Wednesday, December 4, 2019

Vernon kaki fitnah. Mahkamah arah Vernon bayar RM200,000 kepada Uggah


Tahniah kepada Uggah kerana telah memberi satu pengajaran kepada kaki fitnah Vernon. https://www.utusanborneo.com.my/2019/12/04/uggah-menang-kes-saman-terhadap-vernon

Sarawak perlu dibersihkan daripada dirosakkan oleh kaki-kaki fitnah sekira tidak mahu rakyat Sarawak terus ditipu oleh Pembulak Harapan.

Ramai kaki fitnah dalam Pembulak Harapan!!!

Cukuplah rakyat Sarawak ditipu sebelum PRU yang lepas. 

Jangan biarkan Pembulak Harapan menipu sehingga PRN yang akan datang!!!

Sekiranya tiada tindakan undang-undang diambil, Pembulak Harapan akan continue to fitnah GPS seolah-olah GPS tidak bertanggungjawab dalam mentadbir Sarawak!!!

BN Malaya tewas dalam PRU yang lepas disebabkan kegagalan menangkis fitnah-fitnah yang dilemparkan oleh Pembulak Harapan.

Mungkin disebabkan terlampau banyak fitnah sehingga menyebabkan BN Malaya sukar untuk mengambil tindakan.

Wallahua’lam.

Atas dasar itu, GPS mesti mengambil sikap pro-aktif dalam menangani fitnah-fitnah Pembulak Harapan Sarawak.

Tidak cukup dengan hanya menjawab fitnah di media massa atau sosial kerana as long as Mahkamah tak kata it is a fitnah, then dibimbangi rakyat masih percaya.

Belajarlah dari kesilapan BN Malaya. 

Jangan sombong dan tak mahu belajar daripada kesilapan orang lain.

Wallahua’lam.

No comments:

Post a Comment

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahathir dan anak-anaknya?

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahat...