Wednesday, January 8, 2020

Adakah benar blogger 'Abu Leman' diheret ke mahkamah oleh DAPembulakHarapan atas sebab berjaya bangkitkan rakyat untuk menentang Statut Rome?


Refer gambar ↑↑↑.

Inilah sebab (agaknya) kenapa cybertrooper Pakatan Hancing begitu sakit hati dgn Abu Leman.

Mungkin ramai yg lupa, page fitnah diorang seperti Suara Rakyat pernah sakit hati bila TMJ share posting Abu Leman mengenai statut rome.

Alhamdulillah, rakyat berjaya halang Kerajaan PH pro DAP meneruskan Statut Rome dengan himpunan dan tekanan yg besar-besaran.

Hari ini PH nak beri tekanan kepada blogger-blogger pro rakyat dan Raja seperti Abu Leman dan yang lain-lain dengan pelbagai tekanan dan pelbagai dakwaan.

Alhamdulillah ramai yg sudah menderma melalui crowdfunding kepada Abu Leman semalam. Tapi masih lagi belum mencukupi.

Untuk rekod, Abu Leman ni bukan blogger yg diupah atau dibayar gaji oleh sesiapa. Beliau mahir dalam politik negara dan antarabangsa. Dia ikhlas untuk menyedarkan rakyat betapa bahayanya Pakatan Harapan ni kepada agama bangsa dan negara.

Harini tengok lah, apa yang dah jadi pada kita semua. Ramai yang dibuang kerja, macam2 cukai ditambah, mcm2 bantuan dipotong dan ditahan. Hubungan antara kaum semakin teruk, Agama Islam direndah2kan, Sultan dimaki dan dihina, Pendakwah Zakir Naik dianggap pengganas dan dihalang berdakwah, Abu mayat ketua Komunis pun mereka seludup masuk, dan paling teruk, tulisan Jawi pun dianggap seperti ancaman. Nampak?

Untuk bacaan selanjutnya, klik sini.
 

No comments:

Post a Comment

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahathir dan anak-anaknya?

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahat...