Saturday, May 11, 2019

Chong meneruskan pembohongan PH dalam hal ekonomi


Hak rakyat Serawak keatas projek-projek yang telah dijanjikan oleh Kerajaan Persekutuan telah sewenang-wenangnya diketepikan oleh PH.

Alasan kerajaan PH bahawa tindakan tersebut untuk menyelamatkan negara menjadi bangkrap sukar untuk diterima.

Kerana apa yang berlaku pada ketika ini ialah keyakinan masyarakat antarabangsa keatas keupayaan Kerajaan PH begitu teruk sekali.

Berbilion ringgit telah dikeluarkan dari sistem kewangan negara.

Bahkan tidak keterlaluan jika dikatakan Kerajaan PHlah yang sebenarnya sedang membangkrapkan Malaysia - dan bukannya Kerajaan BN!

Bagaimana pelabur merasa yakin dengan keupayaan dan kejujuran Kerajaan PH jika pimpinan Mahathir terus berbohong dengan hutang negara yang didakwa sebagai melebihi satu trilion ringgit?

Jika anda sebagai pelabur yang ada pelaburan berbilion ringgit di Malaysia, adakah anda masih mahu mengekalkan pelaburan anda di negara yang mana kerajaannya menipu tentang maklumat kewangan negara?

The reality is - we have to save Malaysia from PH !!!

You can make your own search on the internet!

Dah banyak gilak tulisan atau berita on the subject matter.

Sik perlu berjam-jam nak carik the news.

Carik dirik empun.

Learn to do own searching. Jangan spoon feeding jak jak.

Pasal spoon feeding due to malas to look out for information la ramey orang were cheated by PH in the last election!!!

Enough is enough !!!

-----

TheBorneoPost - Deputy Minister of Domestic Trade and Consumer Affairs Chong Chieng Jen has urged the Gabungan Parti Sarawak (GPS)-led Sarawak government to not be a ‘crybaby’ over projects cancelled by the federal government.

The cut in the budget for several projects is a necessary action to save the country from bankruptcy, says the Pakatan Harapan (PH) Sarawak chairman.
   

No comments:

Post a Comment

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahathir dan anak-anaknya?

SOALAN CEPU EMAS : Mengapa mainstream media tak berani tanya (atau buat follow-up) Mahathir mengenai dakwaan Najib tentang kekayaan Mahat...